söndag 30 juni 2013

"Little Rocker " - Cést Magnifique Kit Reveal

Idag visas detta underbara kit i sin helhet i Cést Magnifique bloggen. Det är verkligen att av de mest fantastiska kit jag någonsin jobbat med ( och då har jag provat på  många olika kit klubbar). Här nedan ser ni ännu en layout jag gjort med kitet.




Jag har använt mig av Main Kit och Embellishment Add On. 

Från mitt eget lager har jag använt mig av svart och vit gesso, stencil från TCW, en bit band samt lite guldfärg.

Här har ni det makalöst underbara kitet:

Vintage Curiosities (July kit)


Kit Patterned Paper:
UHK My Dear Watson - Evidence
UHK My Dear Watson - Checkmate
UHK My Dear Watson - Innocent
UHK My Dear Watson - Motive
UHK My Dear Watson - Alibi
UHK My Dear Watson - Witness
KaiserCraft On This Day - Vows
KaiserCraft On This Day - Matrimony
KaiserCraft On This Day - Ceremony
KaiserCraft On This Day - I Do
KaiserCraft On This Day - First Dance
 

Kit Embellishments:
Webster's Pages: Modern Romance: Metal Key with Wings
Prima: Shabby Chic Treasures: Resin Columns
Prima: Lyric Collection: Sugar Blooms
Prima: Valentine Vine Heart and Flower: White
American Crafts: Thickers: Doll: Black
Viva: Inka Gold: Lava Red
Blue Fern Studios: Chipboard: Symphony Corners
Blue Fern Studios: Chipbord: Heart Set
Wrights: Spider Cluny Lace: Natural  



 Tack för titten!
Kramiz Maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)