onsdag 3 juli 2013

Månadens skissutmaning hos Cést Magnifique Kits

En av layouterna jag gjort denna första månad som DT hos CM är efter månadens läckra skiss. En layout på mig och maken. Gillar fotot på oss och har använt mig av färgerna i fotot när jag skapat min sida. Pappren är från Kaiser Craft. Jag hoppas du vill var med i vår månadsutmaning hos Cèst Magnifique.  Du behöver inte vara prenumerant i kitklubben för att delta i vår skissutmaning! Vilket också innebär att du kan använda vilket material du vill till ditt projekt.






Från mitt eget lager av saker har jag använt stämpel, stencil, kant stans, gesso och Glimmer Mist.


Så här ser månadens skiss ut!
Detaljer om hur du kan vara med i tävlingen hittar du här på



Detta är vad du kan vinna!




Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

  1. Härliga färger både på layouten och på fotot! Och bakgrunden är fantastisk!!! Kram

    SvaraRadera
  2. En fantastisk vakker L O med en skikkelig flott bakgrunn som du har laget. Liker musikk/note papiret og stensilene :)
    X

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)