onsdag 24 juli 2013

Sneak Peak på Cést Magnifiques augusti kit

Halloj =) Idag får ni se den första av fem layouter jag gjort med det underbara augustikitet från Cést Magnifique. Kitet innehåller papper från Pion och massa härliga dekorationer. Pappren och Add Ons i sin helhet kan du se här!
Jag har använt mig av de mer grabbiga färgerna i denna pappers serie för att göra denna layout på min son som blåser såpbubblor.





Från mitt eget lager av saker har jag använt stämplar, en stencil från TCW, distress Ink Pad och grsso.


Tack för titten!
Kramiz Maja

1 kommentar:

  1. Gosh this is such a stunning layout! Love how you have placed the chippy..and the stamping/stencil is gorgeous! :)xo

    SvaraRadera

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)