måndag 26 augusti 2013

Layout Cést Magnifique september kit

Ny vecka nya möjligheter  =). Känner mig full av energi idag, måste bero på den fantastiska sommarvärme som dröjer sig kvar här hos oss i ytterligare några dagar. Idag tänkte jag visa ännu en layout jag gjort med Cést Magnifiques kommande september kit.

New week, new possibilities =). I feel full of energy today, must be due to the amazing summer heat that lingers with us for a few more days. Today I show another layout I made with Cést Magnifiques upcoming September kit.





Älskar dessa Die Cuts från Kaiser Craft för att inte tala om den fina chipboarden från Blu Fern Studios. Pappren jag använt till denna layout är från Scrap Berry´s. Det blev lite stencil och modelling paste på denna samt en embossing folder. Chipboarden har fått sig en omgång med Crackle Paint i färgen Picket Fence, sedan har jag sprejat på mist och avslutat med att använda lite chalk i färgen chestnut roan lite här och där. Blommor från Manor House och Kaiser Craft. 
Jag har använt mig av huvudkitet, embellisment add on och flower add on.


Love these Die Cuts from Kaiser Craft not to speak about the fine chipboard from Blu Fern Studios. The papers I used for this layout is from Scrap Berry's. I also used stencil and modeling paste on this  and a embossing folder. I painted the Chipboard with Crackle Paint in the color Picket Fence , then I sprayed it with mist and  used a little chalk in the color chestnut roan  here and there. Flowers from Manor House and Kaiser Craft.
I have used the Main kit, embellisment add on and flower add on.


Tack för titten!
Kramiz Maja

2 kommentarer:

Pga av massa Spam på senare tid granskar jag nu alla kommentarer. Tack för att du kikade förbi =)